Afspraak annuleren

Kun je niet op een afspraak komen? Zeg je afspraak dan minimaal 1 werkdag (24u) van tevoren af. Voor afspraken die op maandag gepland staan betekent dit dat je die de vrijdag ervoor moet annuleren.

Afzeggen gaat bij voorkeur via een bericht in het cliëntportaal of anders door te mailen naar office@onlinepsychologie.nl.

Wanneer je jouw afspraak op tijd afzegt hebben wij nog de mogelijkheid om een andere cliënt in te plannen op het vrijgekomen tijdstip. Indien je niet op tijd afzegt óf als je zonder afzegging niet op de afspraak verschijnt, wordt dit een no-show genoemd. Een no-show is verspilling van kostbare zorg en kost de praktijk geld. 

Beeldbellen

Heb je een afspraak op locatie en lukt het je niet om naar de praktijk te komen? Het is altijd mogelijk je afspraak om te zetten in een afspraak via beeldbellen of een telefonische afspraak. Informeer hiernaar bij je behandelaar via het cliëntportaal

Een afspraak via beeldbellen is ook om te zetten in een telefonische afspraak, mochten er bijvoorbeeld problemen met de verbinding zijn. 

Meerdere gemiste afspraken

Bij meerdere gemiste afspraken, zonder geldige reden of contact >24u, zal de behandeling bij Stroomlijn worden afgesloten. Voor meer informatie kun je terecht bij ons secretariaat of bij je eigen behandelaar.