Klachtenregeling Stroomlijn

Wat te doen bij een klacht?

Als je niet tevreden over ons bent, gaan we daarover natuurlijk graag met je in gesprek. We zullen dan proberen samen met jou tot een oplossing te komen.

 

Heb je een klacht volg dan het volgende stappenplan:

  1. Bespreek je klacht met je eigen behandelaar. 
  2. Kom je er niet uit met je psycholoog, of vind je het lastig om het bespreekbaar te maken? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Stroomlijn door een mailtje te sturen naar klacht@onlinepsychologie.nl. Geef in de mail aan waar en over wie je klacht gaat. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen om de situatie te bespreken en tot een oplossing te komen. Je klacht zal uiteraard altijd vertrouwelijk worden behandeld. 

Klachtenloket Zorg

Komen we er samen echt niet uit? Bij het Klachtenloket Zorg kun je gratis terecht voor informatie en advies over jouw vragen en/of klachten. Zij kunnen bemiddelen tussen jou en Stroomlijn. Daarnaast kunnen zij de bij de commissie aangesloten onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. 

De klachtfunctionaris probeert een klacht tussen partijen op te lossen of te voorkomen. De klachtenfunctionaris kan jou ook helpen om jouw klacht richting Stroomlijn duidelijk te omschrijven. De klachtenfunctionaris is neutraal en houdt het belang van beide partijen altijd in het oog. Ook heeft hij een geheimhoudingsplicht.

Contact opnemen met het Klachtenloket Zorg kan via e-mail (info@klachtenloket-zorg.nl) of door te bellen naar 070–310 53 92.


Geschillen-commissie

Als je er met Stroomlijn niet uitkomt en/of als het de onafhankelijke klachtenfunctionaris ook niet lukt om de klacht op te lossen, kun je de klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak over jouw klacht.

Contactgegevens De Geschillencommissie:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bezoekadres: Bordewijklaan 46, 2591 XR Den Haag